جایگاه یابی

جایگاهیابی برند
جایگاهیابی برند یعنی اینکه دقیقاً مشخص کنید برند شما قراره تو ذهن مشتری چه تصویری داشته باشه و چه تفاوتی با بقیه داره. تو حوزه زیبایی که رقابت بالاست، اگه برندتون جایگاه مشخصی نداشته باشه، بهراحتی بین بقیه گم میشه. مثلاً میخواید به عنوان یه مرکز لاکچری شناخته بشید یا یه کلینیک تخصصی با قیمت منصفانه؟ باید بدونید مشتریهاتون دنبال چه چیزی هستن و چی باعث میشه شما رو انتخاب کنن. جایگاه برند باید هم با ارزشهای کسبوکار شما هماهنگ باشه، هم با نیاز بازار. برای اینکه جایگاهتون ماندگار بشه، باید توی همه چیز، از طراحی فضا گرفته تا نوع خدمات و محتوا، همون تصویر ذهنی رو تقویت کنید. یه برند قوی، برندیه که مخاطب بلافاصله با شنیدن اسمش یه حس و تصویر خاص به ذهنش بیاد. جایگاهیابی فقط یه شعار نیست، بلکه پایهی تمام تصمیمگیریهای بازاریابیتونه. پس باید روی این موضوع فکر شده و هدفمند سرمایهگذاری کنید.
میتونید پادکست جایگاه یابی برند ،اپیزود 2 از مینی دوره برندسازی لوکس مراکز زیبایی رو از لینک زیر بشنوید